Olemme muuttaneeet, mutta nettiä ei ole vielä kuulunut. Muutto meni aika sujuvasti, ainoastaan suihkun toimintaan saanti on vaatinut vähän liian kauan. Ikävää kun koko sakki alkaa haisemaan. No nyt meillä on jonkin lainen suunnilleen toimiva versio.

Poissa ollessani en ole saanut yhtään kommenttia blogiin. Joten mietisekelen tässä, kannattaako enää edes kirjoittaa. Nyt kuitenkin siirryn odottelemaan, että saisimme netin kotiin. Tänä aamuna olin selvästi jo siinä rajalla, etten enää pärjää pitempään ilman nettiä. Ja mikä pahinta pihan läpi menee bredband-kaapeli, mutta se on nyt syvällä maan ja 77 cm lumikerroksen alla.

Sain myös uuteen kotiin hankitta vaakan. Olen voinut siis tehdä tutkimuksia, paljonko massani muttuu yön, päivän taikka syönnin aikana. Mielenkiintoisia mittauksia. Ja talon muutkin asukkaan ovat innostuneet itseään punnitsemaan joka välissä. Erityisesti Iivari.

Päätin myös kellottaa matka-ajan kaupungista uuteen kotiin. Olin hieman yllättynyt, kuinka yllättynyt kämppis oli siitä, että sekuntikellolla kellotin matkan. Muuten hän kyllä muistaa joka asiasta muistuttaa, että näin tekee ihminen, joka on geek. Olen huomaavinani hänen puheessaan katkeruutta sitä kohtaan, että minä olin selvästi geek, kun taas loput perheen nk. aikuiset vain "geekish tendensies".