1. Olen tyytväinen, että vihdoinkin minulla on aikaa vastata tähän meemiin.

2. Olen tyytyväinen, että aikaisemmin minulla ei ollut aikaa vastata tähän meemiin, koska oli muutakin mukavaa tekemistä.

3. Olen tyytyväinen, että saan olla kotiäitinä. Vaikka tiukkaa tekee, niin pärjätään, eikä kukaan muu, kuin ympräristö, painosta töihin.

4. Olen tyytyväinen meidän  taloon, tai siis, että meillä on iso ihana talo, oma piha ja metsää heti pihan takana ja saadaan asua maalla.

5. Olen tyytyväinen, että kasvimaani tuottaa edes vähän jotakin muutakin kuin juolaheinää, vaikka aluksi näytti todella heikolta.

6. Olen tyytyväinen ,että käsiini sattui juuri se kirja, jota olen nyt lukemassa.

7. Olen tyytyväinen tänään ompelemaani auton istuintyynyyn.

8. Olen tyytyväinen, että sain kuin sainkin kasaan nämä kohdat ja että kerrankin on liikkeellä meemi, joka saa ajattelemaan hyödyllisesti.