Jag brukar inte skriva så himla ofta på min blogg. Det kan bero på den här nya format vuodatus har. Jag lärde aldrig att använda det bra. Jag har ju uppdaterat min andra blog då och då. Men jag minns inte lösenord på den där bloggen just nu....

Vi har varit borta, som vi så ofta är. Men nu hade vi världens överraskning när vi kom hem. Det stod stort paket på köksbordet och det hade vi fått från Legoland! Det innehöll ett spel som vi fick testa. Jätte kul var det. Den enda problem var att Oula ville öppna paketen genast och klockan var redan ett på natten. Jag var rädd att han skulle tappa bort delar i den där röra vi hade när jag hade tommat bilar.

Spelet var faktikst lite besvikelse, alla andra på katalogen såg mycket mera lockande ut. Men tärningen var den bästa jag har nånsin provat, mjuk på kanterna. Jag ska använda den på alla andra spel vi har! Och kanske kan jag bygga nån spennande spel av mina legos som jag har här hemma. Jag har nog bara takbrickar, så det kan bli lite svårt....