Birke   haastoi minut pitkästä aikaa meemiin. Pitäisi kertoa 7 tottuutta ja tapaa itsestä. Mukava lukea muiden tapoja ja tottumuksia, mutta mitä kummaa keksisin itsestäni! Niin etten kopioisi vain Birken oikein minuunkin sopivia tottuuksia. Tosin, minulla ei ole vauvakuume ja syön joskus muitakin meren eläviä. Merenneitoja  en syö.
Joku muu saisi varmaan näitä listata, eihän niitä itse huomaa.

1. Huudan aj raivoan pääpunaisena vähimmästäkin vastaan sanomisesta.

2. Jätän asiat hujan hajan lojumaan, ihan lähes poikkeuksetta.

3. Vaikka muuten olen hyvin suurpiirteinen, olen pikkumaisen tarkka neuloessa, kerroksia ja silmukoita on oltava juuri sama määrä sukkapareissa tai paidan kappaleissa. Vaikka kerroksen eroa tuskin ohuessa huomaa.

4. Mittaan mielelläni

5. Olen laiska, erityisesti siivoamisen suhteen. Oikeastaan yleensä inhoan sitä. Minun on huijattava itseni siivoamaan.

6. Puhun ihmisistä selän takana.

7. En voi vastustaa kyselyihin vastaamista.

Haastan 4 vapaaehtoista ensimmäisenä ehtivää! Jätä kommentti ja blogisi URL, niin käym lukemassa.