Otin haasteen vastaan arkitehdiltä

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Nämä olivat kyllä hankalia kysymyksiä ja vietin tuntikausia miettimällä vatauksia.

  1. Neljä työpaikkaa jotka minulla on ollut elämäni aikana:

irjastoapulainen

Maatalossa kesäapulaisena

Koneistaja

Tuotesuunnittelija

  1. Neljä elokuvaa, joita voin katsoa uudestaan ja uudestaan:

Noin seitsemän veljestä

Pekka Töpöhäntä

Natalia

Miesj a alastonase (joku numero)

Tämä teki todella tiukkaa, valitsin muutaman, joita olen katsonut moneen kertaan. Tällähetkellä en taitaisi katsoa kuitenkaan niistä mitään. En jaksa keskittyä niin pitkiin projekteihin kuin elokuvan katsominen.

 

  1. Neljä paikkaa joissa olen asunut:

<?xml:namespace prefix = st1 ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:smarttags" />Oulu

Madrid

Grou

Saaksum

 

  1. Neljä TV-ohjelmaa joista pidän:

Strömsö

Villi Pohjola

Kyllä Jeeves hoitaa

Bumtsibum

 

Television katseluni on lähes nollassa. Katsoin Suomessa käydessämme jotakin, mutta vähäistä se oli silloinki loppujen lopuksi. Nyt meillä ei ole edes televisiota. Oula jo sanoikin, kun vaari tarjosi hänelle vanhaa televisiotasoa, että minä otan sitten tuon televisionkin, kun ei meillä enää ole sellaista.

 

  1. Neljä paikkaa joissa olen käynyt lomalla:

Puerto Rico (Gran Canaria)

Klimpfjäll

Kamari (Santorini)

Redmond

 

  1. Neljä suosikkiruokaani:

Jauhemaksapihvit

Veriohukaiset

Grillattu haliputti

Slaatti

  1. Neljä saittia joilla käyn päivittäin:

gmail

laskuri

blogilista

oma blogi (itsekeskeinenkö?), ystäväblogeja luen lähespäivittäin, mutta en kaikkia joka päivä.

 

  1. Neljä paikkaa joissa olisin mieluummin juuri nyt:

Oma talo muuten olen hyvin tyytyväinen, ehkä sänky tavallaan, vaikka vapaa pääsyhän minulla sinne olisi, kun vain saisin unimoodin päälle.

 

  1. Neljä blogia joita mainostaa:

Turparulla

Kaleidoskooppi

Stinan sepustukset

Artesaaniksi

 

Ja näiden blogien kirjoittajat haastan mukaan Neljän Meemiin!